Dålig dag..

..idag hade jag en sjukt dålig dag. Allt gick emot mig som vanligt.. Så åker jag och handlar till familjen och vips så är där det senaste numret från Veckorevyn! Snacka om att den räddade min dag! Den tidningen har verkligen allt!

image53

Imorn så ska jag jobba men annars så händer inget nytt i mitt liv. Jag är fortfarande sjuker så jag har bara suttit vid datorn hela dagen. Jag har också vart iväg på Apoteket med lillplutten som kom och hälsade på.
- Jag vill följa med, skrek han.
Så jag sa till pappan att det var okej.. Vi känner ju ändå varandra rätt så bra.

Nu ska jag snacka vidare vid datorn för jag har inget liiiv. HAHA! Ren fakta..

Tack och adjöö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0