Året 2007.

Snart är år 2007 slut så då hittade jag en sånhär rolig grejj på Maddes bilddagbok som jag tänkte göra.

Sammanfattning av 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag hade bättre närvaro än någonsin i skolan!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, det gjorde jag. Ett tag.. Haha!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, tre stycken till och med. Jenny, Henrik och Jakup.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, tyvärr. Och jag hoppas att du vilar i frid gumman <3

5. Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland.

6. Är det något du saknat år 2007 som du vill ha år 2008?
Utlandsresa, en miljon på kontot och massa tävlingar.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
25 februari, 10 juli.

8. Vad var din största framgång 2007?
Jag tog itu med mitt liv lite mera.

9. Största misstaget?
Onödiga bråk som blivit på tok för stora.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haha ryggskott, magsjuka x2, sönderstampad fot.

11. Bästa köpet?
Körlektioner?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, hur otroligt det än låter. Plus hästsaker. Täcken osv.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Självklart när min morfar kommer och hälsar på. Då blir jag otroligt glad.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Storm, Rise up och On top of you.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Alla säger gladare så jag chansar också på gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Haha fortsatt med träningen som jag höll på med.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit vid datorn och tv:n.

18. Hur ska du tillbringa julen?
Haha, hemma!

19. Blev du kär i år?
Jo, det blev jag. Christian <3.

20. Hur många one night stands?
Inte ett enda!

21. Favoritprogram på TV?
Navy CIS, Top Model, Ugly Betty och Desperate Housewives..

23. Bästa boken du läste i år?
Jag har inte läst någon. Haha!

24. Största musikaliska upptäckten?
Att man inte ska bränna en MCR-skiva och ha i bilen när Ida är i närheten!

25. Något du önskade dig och fick?
Ja, men det visade sig vara ett stort misstag.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Samma som ovanstående.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag var hemma, vi bjöd på lite tårta. Christian var här också och sen tog vi det mest lugnt. 1 maj liksom, röd dag och då är allt stängt.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att vännen fortfarande var kvar i livet <3

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Haha, jag har ingen stil!

31. Vad fick dig att må bra?
Att ha en underbar familj <3

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
ENRIQUE IGLESIAS och TARKAN FFS! <3<3<3

33. Vem saknade du?
Morfar.

34. De bästa nya människorna du lärde känna?
Haha, Ahmet, Willy, Jakup, Emmah och Cecilia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0