AAAARG PÅ KANAL 5!

Jag är sjukt sur på kanal 5 som hoppar runt One Tree Hill hela tiden så jag var in på deras hemsida igår morse för att se vilken tid de skulle visa One Tree Hill eftersom jag inte vill missa det programmet. Det stod 17.35 så jag tog det lugnt tills klockan var dags att slå på tv:n. Då har dom jävlarna bytt tid för dom ska visa nån barnfilm. Hallåja, hur snällt var det? Jag missade ju halva programmet. Aaaah så sur man kan bli! Tur DVD-boxen kommer ut nu i januari. Då slipper man kanal 5s dumheter.

Jag som ville kolla på min älskade James Lafferty (Nathan) *dreggel*

image133

Over and out!


 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ok vad skönt :) Lycka till med dina framtidsplaner :)

2007-12-31 @ 10:50:22
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Angelica

Usch ja! ;/ Om man skall skriva något dumt så skall man åtminstone stå för det.. Suck för såna människor.. men men..

Okej, det låter bra! :) Kul att du iallafall vet hur den andra sidan av pengarflödet ser ut. Så himla sorligt med alla dessa brats som lever i ett liv fullt med massa lyx o flärd och aldrig behöver lyfta ett finger, eller ens kan det.

2007-12-31 @ 11:16:00
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0